به نقل از ایرنا به نقل از تارنمای عرب ۴۸، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی نسبت به افزایش شمار کودکان مبتلا به کووید -۱۹ ابراز نگرانی کردند.

براساس این گزارش، مقام‌های درمانی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که طی روزهای گذشته شمار کودکان مبتلا به گونه جهش یافته انگلیسی کرونا افزایش داشته است و با توجه به احتمال بازگشایی مدارس احتمال افزایش شمار مبتلایان وجود دارد.

مسؤولان وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی همچنین به بیمارستان ها اعلام کردند تا ظرفیت خود را برای استقبال از کودکان آماده کرده و طی ۱۰ روز آینده تیم‌های درمانی بیمارستان‌ها برای درمان جوانان و کودکان آماده باشند.

در همین رابطه رییس بخش درمان در وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی گفت: طی دو ماه آینده، پیش بینی می شود که گرایش فزاینده‌ای در ابتلا به کودکان در تمامی سنین در اسرائیل بوجود آید.

وی افزود: شواهد درباره نرخ ابتلای بالا به ویروس کرونای انگلیسی در حال افزایش است و شیوع این گونه در اسرائیل حدود ۸۰ درصد در میان کودکان است.

این درحالی است که طی هفته های گذشته عملیات انجام واکسیناسیون در فلسطین اشغالی آغاز شده است.

پیش تر نیز رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند: ۲۱ هزار دانش‌آموز و ۲ هزار و ۴۰۰ معلم تاکنون در فلسطین اشغالی به کرونا مبتلا شدند.

فلسطین اشغالی با وجود تبلیغات گسترده در خصوص واکسیناسیون کرونا، در قرنطینه به سر می‌برد.